نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازیكن مورد علاقه رونالدو برای خط حمله یووه

بازیكن مورد علاقه رونالدو برای خط حمله یووه

 

هنوز 10 روز از شایعه سفارش كریستیانو رونالدو به مدیران باشگاه برای پست مهاجم نوك در این تیم نگذشته است. ادعای رسانه‌ها در این خصوص هرچند هرگز تأیید و اثبات نشد اما فیلیپو كونتی‌چلو در بخشی از یادداشت خود در روزنامه La Gazzetta dello Sport یكبار دیگر این موضوع را پیش كشیده و نام گزینه ایده‌آل ستاره پرتغالی یووه برای خط حمله این تیم را تكرار كرده است.

 

 

در رئال رونالدو بنزما را به ال‌پیپیتا ترجیح می‌داد؛ تجربه فصلی كه گذشت به او نشان داد كه با جواهر نیز به سختی می‌تواند همكاری مثمرثمری ایجاد كند. دیبالا، هیگواین و ایكاردی هر سه از از بهترین مهاجمان نسل اخیر فوتبال آمریكای‌جنوبی هستند. با این حال باید دید انتخاب رونالدو كدامیك از آنهاست و ستاره پرتغالی یووه دستش را برای رقص تانگو به سمت كدامیك از آنها دراز خواهد كرد. كریس چاره‌ای جز یافتن شریكی مناسب از میان گزینه‌های موجود ندارد؛ بازیكنی كه بتواند به او بیشترین كمك را بكند. مهاجمی مثل مائورو ایكاردی.
آنچه از اردوی بیانكونری به گوش می‌رسد نگاه زیرچشمی كریستیانو به مائورو است. او احساس می‌كند شیوه بازی‌اش با مهاجم مطرود نراتزوری سازگارتر است. در روزهایی كه ساری در حال فكر كردن روی چگونگی جرقه اولیه موتور گلزنی رونالدو در تیمش است، كریستیانو تصمیم شخصی‌اش را گرفته است. همان‌طور كه علی‌رغم چهار فصل همراهی با هیگواین در مادرید سرانجام فلورنتینو پرز هیگواین با پیشنهاد او به ناپل فرستاد این بار نیز پاراتیچی باید راه پرز را پیش بگیرد و به خواست كریستیانو در مورد هیگواین تن دهد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: